Zwrot

W przypadku gdy zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać jego zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki ze swoim zakupem
Zwracany towar musi posiadać oryginalne metki oraz nie może nosić śladów użytkowania.

Procedura zwrotu krok po kroku:
1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny pod tym linkiem.
2. Wypełniony formularz wyślij na adres kontakt@zandii.pl z dopiskiem w tytule: ZWROT i NR ZAMÓWIENIA
3. Spakuj produkt do zwrotu (zwróć proszę uwagę, by opakowanie zabezpieczało odpowiednio produkt). Do przesyłki zwrotnej możesz dołączyć paragon, co ułatwi i przyspieszy cały proces zwrotu należności.
4. Wszystkie zwroty obsługiwane są za pomocą InPost Paczkomaty. Skorzystaj z wygodnej opcji zwrotu do paczkomatu poprzez stronę www.szybkiezwroty.pl

  • 1. Wybierz sklep internetowy

  • 2. Wypełnij formularz zwrotu

  • 3. Odbierz kod zwrotu SMS/email

  • 4. Umieść kod zwrotu na paczce

  • 5. Nadaj w Paczkomacie

 

Zwrot należności zajmie nam maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do nas. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

Wymiana

Jeżeli chciałabyś/chciałbyś wymienić zakupiony produkt np. na inny kolor lub rozmiar proszę skorzystaj z procedury zwrotu, a następnie wygeneruj nowe zamówienie. Nie obsługujemy wymian w ramach tej samej transakcji.

Reklamacja

W przypadku otrzymania wadliwego towaru przysługuje Ci prawo do jego reklamowania. Możesz wymienić towar na nowy lub w przypadku braku towaru na stanie magazynowym przysługuje CI zwrot pieniędzy. Na zgłoszenie reklamacji masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie reklamacyjne, prosimy o kontakt z nami drogą mailową kontakt@zandii.pl w tytule maila wpisując: REKLAMACJA i NR ZAMÓWIENIA

W treści wiadomości opisz jak najbardziej obrazowo czego dotyczy sprawa oraz załącz skan dowodu zakupu. Podaj nam proszę dane kontaktowe do siebie byśmy mogli skontaktować się z Tobą w przypadku gdyby przesłane przez Ciebie zgłoszenie wymagało uzupełnienia o informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. Prześlij do nas produkt, który reklamujesz zabezpieczając go odpowiednio przed uszkodzeniami w transporcie na poniższy adres:

ZANDII
ul. Głubczycka 11
02-417 Warszawa

Klient ponosi koszty dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby firmy ZANDII.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.