Zwrot

W przypadku gdy zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać jego zwrotu w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zwracany towar musi posiadać oryginalne metki oraz nie może nosić śladów użytkowania.

Procedura zwrotu krok po kroku:
1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny pod tym linkiem.
2. Wypełniony formularz wyślij na adres kontakt@zandii.pl z dopiskiem w tytule: ZWROT i NR ZAMÓWIENIA
3. Spakuj produkt do zwrotu (zwróć proszę uwagę, by opakowanie zabezpieczało odpowiednio produkt).
4. Do przesyłki zwrotnej możesz dołączyć paragon, co ułatwi i przyspieszy cały proces zwrotu należności.
5. Przesyłkę prześlij na poniższy adres:

ZANDII
ul. Elekcyjna 19/84
01-128 Warszawa

Jedynym kosztem jaki ponosi Klient jest koszt wysyłki zwracanego towaru do firmy ZANDII.

Zwrot należności zajmie nam maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do nas. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

Reklamacja

W przypadku otrzymania wadliwego towaru przysługuje Ci prawo do jego reklamowania. Możesz wymienić towar na nowy lub w przypadku braku towaru na stanie magazynowym przysługuje CI zwrot pieniędzy. Na zgłoszenie reklamacji masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie reklamacyjne, prosimy o kontakt z nami drogą mailową kontakt@zandii.pl w tytule maila wpisując: REKLAMACJA i NR ZAMÓWIENIA

W treści wiadomości opisz jak najbardziej obrazowo czego dotyczy sprawa oraz załącz skan dowodu zakupu. Podaj nam proszę dane kontaktowe do siebie byśmy mogli skontaktować się z Tobą w przypadku gdyby przesłane przez Ciebie zgłoszenie wymagało uzupełnienia o informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. Prześlij do nas produkt, który reklamujesz zabezpieczając go odpowiednio przed uszkodzeniami w transporcie na poniższy adres:

ZANDII
ul. Elekcyjna 19/84
01-128 Warszawa

Klient ponosi koszty dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby firmy ZANDII.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.