Zwrot

W przypadku gdy zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać jego zwrotu w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zwracany towar musi posiadać oryginalne metki oraz nie może nosić śladów użytkowania.

Procedura zwrotu krok po kroku:
1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny pod tym linkiem.
2. Wypełniony formularz wyślij na adres kontakt@zandii.pl z dopiskiem w tytule: ZWROT i NR ZAMÓWIENIA
3. Spakuj produkt do zwrotu (zwróć proszę uwagę, by opakowanie zabezpieczało odpowiednio produkt). Do przesyłki zwrotnej możesz dołączyć paragon, co ułatwi i przyspieszy cały proces zwrotu należności.
4. Przesyłkę zanieś do wybranego przez siebie punktu DPD PickUp – znajdziesz go pod tym linkiem.
5. Jedyne czego potrzebujesz to nr paczki, który umieszczony jest na liście przewozowym z zamówieniem, który do Ciebie przesłałam. Podaj ten numer pracownikowi punktu, a on wypisze list i przyklei na paczkę. Gotowe!

Zwrot należności zajmie nam maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do nas. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

Reklamacja

W przypadku otrzymania wadliwego towaru przysługuje Ci prawo do jego reklamowania. Możesz wymienić towar na nowy lub w przypadku braku towaru na stanie magazynowym przysługuje CI zwrot pieniędzy. Na zgłoszenie reklamacji masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie reklamacyjne, prosimy o kontakt z nami drogą mailową kontakt@zandii.pl w tytule maila wpisując: REKLAMACJA i NR ZAMÓWIENIA

W treści wiadomości opisz jak najbardziej obrazowo czego dotyczy sprawa oraz załącz skan dowodu zakupu. Podaj nam proszę dane kontaktowe do siebie byśmy mogli skontaktować się z Tobą w przypadku gdyby przesłane przez Ciebie zgłoszenie wymagało uzupełnienia o informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. Prześlij do nas produkt, który reklamujesz zabezpieczając go odpowiednio przed uszkodzeniami w transporcie na poniższy adres:

ZANDII
ul. Głubczycka 11
02-417 Warszawa

Klient ponosi koszty dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby firmy ZANDII.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.