Zwrot
Jeśli coś poszło nie po Twojej myśli, możesz dokonać zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Będzie nam jednak miło, jeśli poinformujesz nas, co było nie tak. Twoje komentarze są dla nas cenne. Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotu, wymiany lub reklamacji znajdują się w Regulaminie.
W skrócie: wypełnij Formularz odstąpienia od umowy i odeślij zamówiony produkt na adres:
Magazyn
ul. Sęczkowa 35a
03-986 Warszawa
tel. 792 710 459.
e-mail kontaktowy: [email protected]
Klient dokonuje zwrotu towaru na własny koszt. Klient nie ma możliwości wysłania paczek ze zwrotami na koszt Sprzedawcy. Paczki wysyłane za pobraniem lub na koszt Sprzedawcy nie będą odbierane.
Spakuj produkt do zwrotu (zwróć proszę uwagę, by opakowanie zabezpieczało odpowiednio produkt).
Zwrot należności zajmie nam maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do nas. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
Wymiana
Jeżeli chciałabyś/chciałbyś wymienić zakupiony produkt np. na inny kolor lub rozmiar proszę skorzystaj z procedury zwrotu, a następnie wygeneruj nowe zamówienie. Nie obsługujemy wymian w ramach tej samej transakcji.
Reklamacja
Jeżeli produkt posiada wadę lub powstała ona w trakcie poprawnego użytkowania skorzystaj z możliwości złożenia reklamacji.
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie reklamacyjne, prosimy o kontakt z nami drogą mailową [email protected] w tytule maila wpisując: REKLAMACJA i NR ZAMÓWIENIA
W treści wiadomości opisz jak najbardziej obrazowo czego dotyczy sprawa. Możesz również dołączyć zdjęcia obrazujące problem. Podaj nam proszę dane kontaktowe do siebie byśmy mogli skontaktować się z Tobą w przypadku gdyby przesłane przez Ciebie zgłoszenie wymagało uzupełnienia o informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. Prześlij do nas produkt, który reklamujesz zabezpieczając go odpowiednio przed uszkodzeniami w transporcie na poniższy adres:
Magazyn
ul. Sęczkowa 35a
03-986 Warszawa
tel. 792 710 459.
Klient ponosi koszty dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby firmy.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Odpowiedź na swoje zgłoszenie otrzymasz w wiadomości mail.